سلام دوستان وقتتون بخیر...
من چند ماهی میشه نامزد کردم،توی این مدت با نامزدم سر یه موضوعاتی که به نظر ایشون شوخی میاد ولی واقعا من رو ناراحت می کنه بحث داشتیم مثلا ایشون تا اینکه بدونن من از چی ناراحت میشم دقیقا دست میذارن روش و تکرارش می کنن، برام عجیبه که چطور کسی که طرفش رو دوست داره اما از ناراحت کردنش خوشحال میشه!!؟
مثلا یه موردش اینه که ایشون میدونن من روی ایشون حساسم ،میان از دوست دخترایی که مطمئنم نداشتن صحبت میکنن یا میگن بعد ازدواج سرت هوو میارم یا حتی یه رفتاریی انجام میدن که خودشون دوست دارن و  میدونن من اذیت میشم.
یا اینکه چند وقت پیش خونشون بودم بازم یه رفتاری انجام دادن که من ناراحت کردن، گفتن چی شد دیگه نمیای اینجا؟ و من هم بهشون گفتم دیگه نمیام ،ایشونم گفتن نمیای نیا فدای سرم...!!!
یا این که یه مدت کسالت داشتن من دائم جویای حالشون بودم و تا جایی که میتونستم کمک کنم این ناراحتیشون کمتر بشه ولی در جواب بجای تشکر گفتن خب دیگه چی ، و رفتار من رو بحساب دخالت دونستن!!! در حالی که من واقعا نگران حالشون بودم!
و در جواب میگه زودرنجی و لوسی، مشکل خودته باید درستش کنی تا دیگه ناراحت نشی!! در حالی که من خیلی جاها شده کوتاه اومدم ولی این دل شکستن و خودشون بی تفاوت نشون میدن واقعا اذیتم می کنه.
راستش یجورایی باهام برخورد میکنن که انگار  ناراحت شدن من براشون اصلا مهم نیست!! اهل مشاوره رفتن هم نیستن!
راستش ایشون خیلی مغروره و منم هم خیلی حساس... موندم چیکار کنم :(


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)