سلام

طلاق گرفتن چه موقع به لحاظ شرعی و اخلاقی درست هست؟ خانوم من دائم در حال حرف درآوردن پشت سر خواهرام و مادرمه.

در حالی که من مطمئنم اونا اون حرفایی که خانومم میگه نگفتن!! مطمئنم و حتی پیش من در جواب سوال های مامانم ( فضولی نه ها! سوالهای ساده مثلا میپرسه حال مامانت چطوره ) دروغ میگه! حرفایی میزنه که میدونه من میفهمم دروغ میگه ولی ادامه میده..

دیگه حالم از این رفتاراش بهم میخوره ولی با خود من مهربونه البته فعلا!!! چون وقتی قهر میکنه تا حرفش رو گوش ندی جوری با کینه نگاه میکنه به آدم و حرف گوش نمیکنه که واقعا ناراحت کننده است.

ما نامزدیم ولی میگم این رفتاراش خیلی خانواده منو میرنجونه ولی بنده خداها چیزی نمیگن. خودم هم کلی ناراحت میشم و بهش میگم ولی کار خودش رو میکنه ...

من گاهی که مهربونه دوستش دارم و واقعا همیشه دلم میخواست زندگی موفقی رو داشته باشم اما وقتی اون اخلاقاش رو نشون میده دلم میخواد ولش کنم.

کلا دلش میخواد حرف حرف خودش باشه..فرق مرد و زن رو نمیدونه و مشکل اینه که نمیخواد که بدونه. و خودش و افکارش رو درست میدونه....هر وقت هم میگم اصلا برخوردش خوب نیست.. چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)