سلام
من یک پسر خاله دارم که کلاس چهارمه. ی پسر مودب و پاستوریزه. یه بار اشتباه کردم و خودم باهاش دست دادم. کاش این اشتباهو نمی کردم. حالا این بچه خودش دستشو جلو میاره.
مامانش میگه طوری رفتار نکنید که زود به سن بلوغ برسه ( یعنی مرد حسابش نکنیم! ).من خیلی عذاب وجدان دارم. نه میخوام دل بچه رو بشکنم نه طوری باشه که عادت کنه و بخواد همیشه باهام دست بده.
مادرشم به محرم و نامحرم خیلی معتقد نیست. متاسفانه فامیلای مادریمون طورین که آدمای مثل مارو مسخره می کنن و منتظرن ی سوژه دستون بدیم.
راهنماییم کنید که چطور بهش دست ندم که نه بهش بربخوره نه صدای مادرش در بیاد که باعث شدی سر و گوش پسرم بجنبه و نه سوژه بدم دستشون.
ممنونم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)