سلام

اگر گل باشند حساسند و ظریف باغبون باید خیلی مراقب گلش باشه عوضش هی از بوی خوبش سرمست بشه و بخاظر زیباییش به خودش بباله؛ اگر درخت باشه محکمه خودش تکیه گاهه میشه قرص و مطمئن بشینی و نگاش کنی که چطور از پس همه مشکلات برمیاد.

من فکر میکنم درختا برخلاف گلا لطیف ترن اونقدری که شاخه هاشون رو بی دریغ به گنجشکا میبخشن تا زندگی کنند و روزگار بگذرونند، من فکر میکنم درختا بیشتر نیاز به توجه و مهربونی باغبون دارند وگرنه میشکنند شاید با شیطنت بچه گانه یه دختر و پسری که میان اسمشون رو حک میکنند روی تنه ش تا بمونه برای همیشه نشنکنند ولی حتمن از بی مهری و هرس نشدن توسط باغبون برگاشون زرد میشه و تنهایی به دل کوچیکشون فشار میاره و یه روزی یه جایی بی صدا خم میشن اونوقته که همه میگند درخت هرچی پربارتر افتاده تر! ولی نمیدونند درخت طفلکی چه زجری میکشه بابت این افتاده حالی...

زنای زیادی رو دیدم که گل بودن قشنگ و بی خار به گل بودنشون افتخار میکردند به انجام بی دریغ وظایف دختری؛ همسری؛ مادری...ولی همیشه همین موندند هیچوقت جدی گرفته نشدن یه موقع پیشی ملوس بودن و گاهیم ضعیف و ناقص العقل!

ولی به تعداد انگشت دستم زنایی رو دیدم که درختن؛ محکم و ریشه دار... هیچوقت به ناملایمات تن نمیدند ولی به همون نسبت نیاز به توجه و محبت دارند اما همیشه سعی میکنند خودشون رو بی نیاز نشون بدن...

نمبگم گل بودن بده هر کی یه طور دوست داره اما من دوست دارم درخت باشم، قوی و قابل اعتماد ولی از درون من یه گل نیازمند توجه میمونم!

روز زن رو به همه زنان سرزمینم تبریک میگم:)

" بهار نارنج "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)