سلام

دختر جوانی هستم ما توی خانوادمون اشنایی داریم که بسیار مسن هستن و عمه ی پدر من هست متاسفانه جا و مکانی برای زندگی نداره و فعلا شرایط جوری هست که ما مجبور به نگهداری از ایشون شدیم .

این خانم ادم بدخلق و بد دهنی هست و ماهم شرایط مناسب برای نگهداری پیش خودمون رو نداریم مگر اینکه من سوئیتی که دارم رو در اختیارش بذارم تا با پول خودش براش خانه ی رهن کنیم اما ترس من از اینه که این خانم راضی به رفتن نشه یا بزرگترای فامیل که وراث این خانم هستن باز هم قضیه رهن خونه رو پشت گوش بندازن مثل بیست سی سال گذشته که این خانم اواره بودن و مدام بین خانه های اقوام جا به جا میشدن .

چون چند تا وارث داره  و همه از حرف بقیه میترسن میخواستم بدونم ایا حقی به گردن ما هست؟ من اگر این کارو نکنم گناه کارم؟ دوست دارم کار خیری انجام بدم چون بین خودم و خدا عهدی داشتم ولی الان شرایط برام سخت شده . نمیدونم چیکار کنم .

لطفا راهنمایی کنی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)