سلام

من دختری هستم بالای 22 سال . یک سوالی دارم که ذهنمو مشغول کرده . متاهل ها احتمالا جواب سوالم رو بدونن .

ببینید من ملاک اصلیم برای انتخاب, شخصیت طرف هست و اینکه هم کفو باشیم با هم , حالا هم از نظر اعتقادات هم شخصیت و رفتار .

ولی اینم برام خیلی مهمه مرد با همسرش با محبت رفتار کنه و اینجوری نباشه که عذر می خوام , فقط مثل خروس بپره به زنش هر وقت نیاز داشت و بعدش بره سی خودش و اصلا نگاه خانومشم نکنه باز تا دفعه ی بعد !

دوست دارم همسرم باهام روابط صمیمانه و مثل دو دوست هم داشته باشه , غیر رابطه ی جنسی هم برام وقت بذاره !

حین رابطه هم با محبت رفتار کنه , چه جوری بگم ... یه مطلبی همینجا خوندم گفته بود شهوت رمانتیک داریم و شهوت نفسانی ! تو ذهن من اینجور اومد شهوت نفسانی یعنی مثلا اون چه تو فیلم های پ... نشون میده و شهوت رمانتیک یعنی اون آقایی که پست گذاشته بود چون همسرم رو دوست دارم بهش نزدیک میشم .

خب حالا سوال من اینه مرد ها از نظر جنسی با هم فرق دارن ؟

حالا اینکه بعضی ها گرم تر هستن و تعداد دفعات رابطه بیشتر می خوان رو میدونم . اما منظورم اینه جز این هم تفاوتی هست ؟؟ منظورم کیفیت روابطه !

من اگر بخوام مردی رو انتخاب کنم که دیدش به رابطه حیوانی و صرفا فیزیکی نباشه باید چطور متوجه بشم ؟

خیلی از دوستای متاهلم شنیدم شوهرشون بهشون گفته مثلا من تو رو به خاطر سینه هات یا غیره دوست دارم ( یعنی جنسی ) بعد  5% هم دوسِت دارم ( یعنی عواطف ) خب این از نظر من وحشتناکه !

خانواده م میگن اصلا اهمیت نداره ! همین که مرد باشه کافیه !!! یعنی منظورشون اینه مرد ها هممممه از نظر جنسی پرفکتن ! ولی همینجا من مطمئن شدم تفاوت وجود داره .

خواستگار هام همه سنتی اقدام میکنن . من چطور باید متوجه بشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)