سلام 

روز دختر بود امروز و یه سوال از همه دارم .همه جا تاکید می کنن دختر باید ازطرف محارمش محبت ببینه و تو خونه بهش محبت بشه وگرنه خارج از خونه محبت ببینه به راه نادرستی کشیده میشه.پسر هم البته همین طور هر کس نیاز داره از طرف خانواده خودش مورد احترام و محبت قرار بگیره.حالا سوال من اینکه دخترهایی که در خانواده از طرف پدر خودشون هم محبت که نمی بینن برعکس مورد بی احترامی ها و حرف های ناشایست و ... قرار می گیرن و نمی خوان هم در محیط خارج از خانه به راه نادرست کشیده بشن چکار باید کنن؟

این نیاز عاطفی و نیاز به تایید و محبتی که ازسوی یک مرد برای یک دختر نیازه چطور باید رفع شه؟ آیا باید این حس رو کشت  و سرکوب کرد، چطور؟ آیا راهکار دینی دارید؟

آیا تجربه مشابه این افراد دارید؟ از همه مهمتر آیا آقایون بعد از ازدواج به محض اینکه نیاز عاطفی خودشون برطرف شه یا حداقل تاحد زیادی پاسخ داده بشه همسر خودشان رو بدون محبت کردن رها می کنن؟می دونم قرار نیست همه چی مثل روز اول عقد و.. باشه امّا آقایون حتی اگر خانم شون محبت زیادی بهشون داشته باشه رهاش می کنن ؟ندیدن احترام و محبت باعث میشه فرد فکر کنه آقایون کلا عاطفه ندارن ویااگرم دارند فقط مربوط به دوران مجردی و تا مدت کوتاهی بعد از ازدواج هست.

سوال آخرم رو خواهش می کنم افراد متاهل اگر حضور دارند پاسخ دهند 

برای همگی همسر بسیار خوب از خداوند متعال خواهانم 


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

دخترم، انگیزه ی اصلی ازدواجم برطرف شدن نیاز عاطفی هستش

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)