سلام
دختری **ساله هستم و دانشجوی سال اخر ***. متاسفانه در انتخاب همسر اشتباه کردم و به علت فرار از شرایط وحشتناک مالی و عاطفی زود تصمیم گرفتم.

همسرم * سال از من بزرگتره و لیسانس ****, بیکاره ولی دنبال کار. از نظر تحصیلی بسیار از من پایین تره و رشته ش هم جالب نیست و بازار کارش صفره.

از طرفی همون اوایل متوجه شدم که از نظر نوع شخصیت و منش با هم تفاهم نداریم و واقعا بودن با ایشون برام لذت عمیق روحی نداشت ولی به خاطر انتخابم تحمل کردم و سعی کردم با ایشون سازش کنم.

* سال صبر کردم به امید بهبود وضعیت شغلی و مالی ایشون ولی پیشرفتی نداشتن. خیلی وقته که خسته شدم از این اوضاع ولی میدونم که جدایی برام خییییلی مشکله.

خانواده ای دارم که هیچ وقت من رو ساپورت نکردن و حامی نیستن. نمیدونم چکار کنم واقعا درمانده م. ضمنا من خواستگارهای بسیار بهتری داشتم ولی هیچوقت به غریبه ها اعتماد نداشتم چون اخلاق و پاکی برام خییییلیی مهم بود. دوست داشتم نظر کاربران فهیم این وبلاگ رو هم بدونم.

ممنون میشم از نظراتتون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)