سلام

من یک سوال از شما دارم ؛ خواهشاً از روی رفتارهای من بگید چرا برام این اتفاق میفته؟

دختری هستم که بهم زیاد پیشنهاد دوستی میشه ، من هیچ وقت برام عادی نمی شه و هر بار کلی استرس می گیرم دوباره

تا حالا با کسی دوست نشدم !

من اتفاقا خیلی هم مغرورم و نمی ذارم پسری بهم چپ نگا کنه پسره جرات نداره حرف عادی رو بام بزنه صاف تو چشمانش نگاه می کنم اخم می کنم سفت و بد جواب میدم که بفهمن این کاره نیستم

شخصیت خودم شیطونه و پیش دخترها نمی تونم خودم و نگه دارم ( پسرها این رو متوجه  میشن و سر کلاسم فقط با درس و معلّم شوخی می کنم یا دوستانم ،،، که حالا می خوان بشنون پسرها می خوام نشون من برام مهم نیست)

ولی جالب اینه با اینکه کلی همکلاسی خوشگل و شیطون و پایه و بی حجاب و ... همه جوره مناسب دوستی دارم همه ش به من گیر میدن !!

آبروم رفته سر کلاسم دوستم بر می گرده میگه طرف دو ساعته روت قفلی زده منم میگم نه پشت من روی دیوار چیزی نوشته داره اون رو می خونه :-!

بعد هر بارم به خانواده م میگم

از ماه های اول تولد تو جامعه مختلط بودم تا حالا و پسرها برام جذابیت خاصی ندارن

راستی راجع به حجابم تا حالا مانتو جلو باز نپوشیدم ساق پام بالا نیست لباس اندام نما نمی پوشم و خیلی عادیه و البته فقط از روسری راستش حجابم بده باز هم همون دختر پایه ها روسریم در میارن اون وقت چرا بیان به من گیر بدن !

من قیافه م متوسطه اصلا نمی فهمم برای چی میان جلو خب!!

ناز و عشوه هم که تعطیل حتی ذاتی هم صدا و حرکاتم ناز نداره!

من الآن با زبون روزه دارم میگم دروغ نمی گم تا حالا به رو هیچ پسری نخندیدم برای خط دادن ،، پسرها شما بگید که اطراف تون ممکنه از این چیزها دیده باشین چرا میان من هر بار یک هفته عذاب وجدان و گریه میاد سراغم خسته شدم ؟؟؟

تو رو خدا جواب بدید

اینستاگرام هم ندارم ولی مثلا برای کرونا احتمال خیلی زیاد تو اون برنامه همه شون شماره م و دارن بعد میدن دوستان شون به من پیام میدن (دلایل و جملات بسیار زننده رو نمی گم چون احتمال میدم از دوستانم کسی بخونه بفهمه)

چرا پسرها باید شماره کسی که این قدر سرد و جلو پسرها وحشی میشه که نگاش نکنن رو بچرخونن !! همه جورش از لاشی تا مذهبی (نما)

نمی دونم کدوم و تعریف کنم مرده دو برابر منه سنش با چه رویی میاد از این حرف ها میزنه عوضی

خب تو رو خدا اگه دختری بتون نخ نداده نرید جلو

گریه م گرفته دیگه !! تازه من هنوز دانشگاه نرفتم زیر هجده سالمه دیونه شدم  ،،

صورتمم اصلاح نکردم!

این ها شرط بندی چیزی می کنن ؟ این ها چی می خوان واقعاً ؟؟ دنبال چین ؟؟

ناموس خودتون رو دوست دارید این طوری کنن؟؟

ما دخترها از دست شماها آسایش نداریم ! کلا بی خیال جامعه شدم و از همه کلاس ها انصراف دادم خسته شدم دیگه یه کم شعور

تو رو خدا

شما به من بگید چی کنم من حتما انجام میدم که دیگه دور کنم این پسرها رو!!

راستی شما پسرهای اینجا احتمالا اطراف تون دیدید و می دونید دلیلش چیه و اگه خواستین احتمالاتتون رو بگین واقعاً برادرانه کمکم کنید فکر کنید خواهر خودتونه ؟

چه احتمالی می دید برای یه دختر بچه  با این خصوصیات ؟

بهم بگین آه خبره تا آخر عمر دعاتون می کنم 


پیشنهاد:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز در فکر دوست پسرم هستم

چکار کنم شوهرم گذشته منو فراموش کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)