سلام
سوال من از دوستانی است که شرایط من رو دارن و ازدواج کردن و مشکلشون رفع شده.
26 سالمه و از 10 سالگی بخاطر طبیعت گرمم خودارضایی داشتم. میانگین تا حالا هفته ای دو سه بار.
متاسفانه از یک طرف استمنا داشتم و از طرف دیگه اصلا به بدنم نمی رسیدم و گاهی بیش از یک شبانه روز غذا نمی خوردم تا اینکه بدنم ضعیف بشه و از این کار دست بکشم. ولی گویا کارم اشتباه بوده.
مشکلات عدیده ای دارم. سرعت انزال، پیری و پوست و درد شدید مفاصل بویژه زانو و ... . بیشترین ترس من از ازدواجه، اینکه نمی دونم میتونم زن آینده ام رو تامین کنم. اینکه خدا نکرده به ظلم نکنم.
فرض کنید اگر اون داغ باشه و روزی یکبار بخواد رابطه داشته باشه، من می تونم جوابگو باشم ؟
هر بار پس از انزال، زانوهام شل میشه و احساس درد شدید دارم. پوست بدنم هم چروکیده تر میشه. مثل پیرمردها

لطفا راهنمایی کنید. مخصوصا کسانی که چنین شرایطی رو داشته و ازدواج هم کرده باشه و مکلاتش رفع شده باشه.
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)