سلام

حدود 35 سالمه ، دیپلمه و شاغل تو یک شرکت صنعتی نزدیک تهران . ادم مذهبی و وسواس .

چند سالی است برای ازدواج با توجه به فراهم شدن کار و منزل اقدام کردم و تا الان هم چند جا خواستگاری رفتم که خانمها خواسته های و تفکرات بی جایی مثل زیاد کار میکنی و باید درس بخوانی و تفریح زیاد بریم به سرانجام نرسید .

بعد اون هم چون من ساکن اطراف کرج هستم دخترایی که پسندیدم ساکن کرج یا تهران بودن که من به خاطر اختلاف طبقاتی و فرهنگی هیچ اقدامی نکردم .

پرسشم از شما اینه که یه خانوم همکار دارم که در واحد اداری کار میکند لیسانسه و اهل تهران حدود 35 ساله .

با توجه به صنعتی بودن شرکت بنده در سالن کار میکنم میخواهم از بدونم ایا خواستگاری از این خانوم منطقی است با توجه به اینکه از وضعیت کاری من مطلع است و من از قیافه و پوشش و رفتار ایشان خوشم اومده   ؟

قیافم کمتر از سنم نشان میده و جثه و صورت متوسطی دارم چون اطرافم ادم زبان باز نیست میتونم به روانشناس بگم برام خواستگاری بکنه که از لحاظ روحی و کاری اسیب نبینیم .

ممنون میشم جوابمو بدین تا از این بلا تکلیفی در بیام

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)