سلام
من دختری 26 ساله هستم و نامزدم 32 سالشه .  ما 2 سال و نیمه نامزد هستیم . من همسرم رو دوست دارم ولی اون یه ایراد بزرگ داره اونم اینه که هیچ وقت سر حرفش نمیمونه مثلا بهم میگه با باباتینا برو شهرستان از نظر من اشکال نداره اما بعد از اینکه میرم روز دوم میگه با چه حقی رفتی؟
من که راضی نیستم رفتی . یا خیلی وقتا شده بهم میگه تو این ماه دیگه بریم سر زندگیمون دیگه حتما میبرمت از زیر سنگ هم که باشه میبرمت اما وقتی پیش میره میگه نمیدونم چیکار کنم ندارم برمت.
همین این ماه رفت خونه و تالار گرفت اما به ماه نرسیده خونه رو پس داد گفت ندارم فعلا ببرمت. من به فامیلام گفته بودم و حالا به تک تک شون مجبورم بگم کنسل شد.
تو رو خدا منو راهنمایی کنید.
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)