سلام
دوستان هر کی تو این وبلاگ با هم دعوا داشتن حرفی داشتن بحثی داشتن بیان همین جا حلالیت بطلبن .

الان آخر ساله بازار حلالیت داغه تو هر پست هی نگید فلانی منو حلال کن فلانی حلالت کردم،البته زوری نیستا هر کی دلش خواست مثلا من خودم با کابوی تنها و سامان متاهل بحث کردم بقول خودشون قضاوتشون کردم، که باید همچنان بگم نظرم در موردشون همونایه که گفته بودم اما اگه نظرم ناراحتشون کرد میخام ناراحت نباشن. همین . 

البته قولم نمیدم باز چیزی بهشون نگم این یه جور کسب اجازه ست و یه جور هشدار که ناراحت نشن . و دیگر دوستان که کامنتی از بنده ناراحتشون کرده باید باز بگم ناراحت نباشید، اگرم همچنان میخواید ناراحت باشید که باشید، آدم باید حرفشو بزنه منم میزنم حالا شاید به مزاق بعضی دوستان خوش نیاد، دارم میگم من دیگه نتم قطره ای شده کم میام اظهار فضل کنم اما هر بارم بیام روال همینه فکر نکنید سال تغییر میکنه منم جو میگیره تغییر میکنم همینه که هه، ولی شما ها همدیگه رو حلال کنید راه داشت از منم ناراحت نشید، همیییین،من حلالیت نمیخاما کاریم نکردم که آدمم که نکشتم حرفام و زدم 
همگی زندگی و حال و آینده ای خوب نصیبتون شه و به آرزوهاتون و رویاهاتون برسید .

HIIS "


مرتبط :

حلالیت طلبی خانواده برتری ها در پایان سال 97

پست حلالیت طلبیدن کاربران خانواده برتر

آشتی کنان، حلالیت طلبی و نقد پذیری کاربران خانواده برتر

در این روزهای پایانی سال 96 همدیگر را حلال کنیم 

سال 95 رو چگونه سپری کردید ؟

در این لحظات پایانی سال 94 هر چه می خواهد دل تنگت بگو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)