سلام
چند روز پیش پستی دیدم به نام " همه فامیل فهمیدن شوهرم ازم دوری میکنه " اون خانمم گفته بود شوهرم مانتو فروشه.

من مجردم و قصد ازدواج دارم . شغل من مانتو فروشی و کفش فروشی (زنانه) و لباس زیر ( زنانه ) هستش !
البته خودم فروشنده نیستم چند تا دختر استخدام کردم که اونا میفروشن من فقط نظارت میکنم! خودم سرکشی میکنم ببینم چیزی کم و کسر نباشه !! تا حالا با هیچ دختری رابطه دوستی نداشتم فقط در حد تلفن که اکثرا هم کاری بوده نه عاطفی!

سئوالم از خانم ها اینه اگه اقایی بیاد خواستگاریتون بگه شغلم مانتو فروشیه ،  شما با این شغل مشکل دارید؟؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)