سلام...

روز همگیتون بخیر باشه.

من یه چیزی چند وقتیه که ذهنمو مشغول کرده خواستم مطرح کنم تا لطف کنید نظرتونو بگید...

من 21 سالمه و 3 ترم پرستاری خونده بودم و ترم 4 رو مرخصی گرفتم تا کنکور بدم... الحمدلله سال 94 کنکور دادم و تو رشته داروسازی قبول شدم...

تهران هستم و یه شهر دیگه قبول شدم. از اون موقع به بعد یکی دو مورد برای خواستگاری که پیش اومده بود تا متوجه میشدن که یه شهر دیگه هست منصرف میشدن و واقعا هم خودم بهشون حق میدم چون آسون نیست قبول این شرایط...

الان سوالی که دارم اینه که آقایون به نظرتون هستن کساییکه این شرایطو قبول کنن؟ یا نه ؟ و اینکه من تازه الان شروع کردم و درسم تا تموم بشه 27 سالم میشه و این کم زمانی نیست و انصاف نیست به خاطر فقط همین مسئله این موضوع کنسل بشه...

خلاصه راجع به این شرایط اگه لطف کنین و نظرتونو بگین ممنون میشم...در پناه حق باشین...یاعلی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)