سلام
من یه زن 26 ساله هستم که متاسفانه یک ازدواج ناموفق رو تجربه کردم . ولی بعد از جدایی ناامید نبودم و سعی کردم اطلاعاتم رو بالا ببرم . توی پستی تعدادی از اقایون گفته بودن خانومی که توی روابط زناشویی خیلی کار بلد باشه بهش شک میکنن و یا خیلی براشون خوشایند نیست .

خوشبختانه دوباره دارم ازدواج میکنم و دوست دارم واقعا برای همسرم بهترین باشم و چون تجربه قبلی دارم در زمینه مسایل جنسی و مثل یه دختر صفر کیلومتر نیستم و از طرفی به هیچ وجه تجربه صیغه و دوستی با هیچ مردی غیر از همسر سابقم رو نداشتم ,ایا برای همسر دومم سوءتفاهم به وجود خواهد امد که شاید من تجربه صیغه داشتم یا نه ؟
ایا واقعا حیا و خجالت یه دختر در ارتباط جنسی جذابه ؟
ممنون میشم نظراتتون رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)