سلام
خانمی 25 ساله هستم که 2 ساله ازدواج کردم . اخیرا حدود 5  6 ماهی میشه شوهرم ازم دوری میکنه .

نمیخواد من پیشش باشم . نه اینکه توی محیط های مردونه پیشش نباشم بلکه تو هر محیطی بهم میگه تنها برو .

مثلا هفته پیش بهش گفتم بیا بریم باهم برام لباس بخریم گفت تنها برو من حوصله ندارم . منم خودم رفتم اونم رفته بود استخر . چطور حوصله منو نداره ولی میتونه بره استخر؟!

همه فامیل فهمیدن که شوهرم ازم دوری میکنه . هر چی بهش میگم با عصبانیت بهم میگه نه! جدیدا چشم چرون هم شده چقدر .... یه پستی بود درباره چشم چرونی که جستجو کردم بعضی از کاربرا گفته بودن به شوهرت بگو دوست داری منم به مردای دیگه نگاه کنم ؟ این جمله مشکلتونو حل میکنه . منم اینو بهش گفتم و چند چیز دیگه البته با حوصله .

بهم گفت نه. بهش گفتم پس تو هم نگاه نکن گفت من با تو فرق میکنم من مردم مردا .... هزار تا منطق که دیگه گیج شدم ....

نمیدونم چیکار کنم انگار از من بدش میاد وقتی بهش میگم بیرون ..... اعصابش بهم میریزه . الان تعطیلات عید هم نزدیکه مادر شوهرم اینا قراره برن سفر ما هم میخوایم بریم ولی شوهرم ... توی بیرون به همه نشون میده جوری که همه میگن شوهرت ازت زده شده ؟

چیکار کنم کنارم باشه . بهم میگه دوسم داره ولی میدونم که دروغه . گفتم فامیل هامون هم متوجه دوری شوهرم از من شدن گفتم شاید به حرف بزرگ ترا گوش بده به پدر شوهرم و عمو هاش گفتم پادرمیونی کنن تا شاید مشکل ما هم حل شه . به حرف هیچ کسی  هم گوش نمیده . حتی راضی بشه باهم بریم پیش مشاور هم نشد ... دیگه نمیدونم چیکار کنم .

تا حال برای شما هم این مشکل پیش اومده یا برای اقوامتون !! چیکار کردین یا کردن؟ لطفا تجربیات تون رو در اختیارم بذارید .

یادم رفت بگم ازدواج ما مدرن بود با هم دوست بودیم خودش منو پسندید .وقتیه من میرم جلو دستشو بگیرم زود دستشو میکشه ....

با تشکر


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)