سلام
الان که دارم این مطلب رو می نویسم چشمام از گریه باز نمیشه . من دختری 22 ساله هستم که حدود 9 ماه پیش با پسری 25 ساله از آشنایان دورمون ازدواج کردم . فعلا نامزد هستیم و قرار بود برای 3 ماه دیگه مراسم عروسیمون برگزار بشه اما حالا داره زندگیم از هم میپاشه  .

چند ماهی بود که توی یکی از گروه های تلگرام عضو بودم و با اعضا گاها در گروه صحبت می کردیم. رابطه من با یک پسر با چند سوال ساده در مورد درس و دانشگاه شروع شد . فکر نمی کردم اینجور مسائل مشکلی داشته باشه .

تقریبا مدتی به همین روال گذشت و روز ها با هم سر مسائل مختلف صحبت می کردیم تا اینکه اون به من ابراز علاقه کرد . من هم بهش گفتم که متاهل هستم و رابطه را با ایشون قطع کردم .

ولی بعد از چند روز دیدم مدام پیام میداد. چند بار با شماره های مختلف بلاکش کردم ولی هر دفعه با شماره جدید و اکانت جدید بهم پیام میداد تا آخر ازم معذرت خواهی کرد و خواست تا رابطه ما به طور معمولی باشه و منم قبول کردم.

تقریبا چند روز گذشت تا اینکه آخر هفته با همسرم صبح روز برای رفتیم کوهنوردی . تقریبا شب شده بود که منو به خونه رسوند و خودش به خونشون رفت . گوشیم توی ماشین جا موند بود .

شب موقعی که شوهرم برای کاری وای فای تلفن را روشن کرده بود پیام های جدید اون پسر را دریافت کرده بود و فهمیه بود که من با اون در ارتباطم .

متاسفانه اون پسر توی اون پیام ها دوباره به من ابراز علاقه کرده بود و خواسته بود تا براش عکس هایی از خودم بفرستم و پیشنهاد رابطه جنسی داده بود .

اون شب من حواسم نبود تا صبح که باهاش تماس گرفتم خواهر شوهم گفت که اومدیم بیمارستان . وقتی خودم را رسوندم پزشکش گفت که شوک عصبی شدیدی بهش وارد شده و اصلا حالش خوب نیست و من تازه اون موقع فهمیدم که چه اتفاقی افتاده .

15 روز بیمارستان بستری بود تا اینکه مرخصش کردند . اولین شبی که پیشش موندم بهم گفت که حاضر نیست حتی یک لحظه هم باهام زندگی کنه . هر چقدر براش توضیح دادم، قسم خوردم ولی اصلا به حرفام توجه نمی کرد . فقط میگفت دروغ میگی و هیچ اعتمادی بهت ندارم .

با اینکه تا صبح گریه کردم ولی حرفم را باور نمیکرد . از اون موقع تا دو هفته نه تلفنم را جواب میداد  و نه ازش خبری بود .

منم نمی خواستم عصبانیش کنم چون میترسیدم بخاطر مشکل قبلی و عصبی که داره بلایی سرش بیاد . خانواده ها هم متوجه شده بودن که مشکلی پیش اومده تا اینکه پدر و مادرش واسطه شدن و بدون اینکه چیزی بدونن پا پیش گذاشتن تا ظاهرا ما را آشتی دادن .

اون موقع بهم گفت که بخاطر آبروی خودت و خانوادت فعلا چیزی نمیگم و کاری نمی کنم ولی مطمین باش این زندگی دوام نمیاره .

از اون روز شاید جلوی بقیه فیلم بازی کنه و  به روی خودش نیاری ولی نسبت به من کاملا سرد شده حتی اگه یک روزم پیشش باشم اصلا بهم توجه نمیکنه .

هر چقدر سعی میکنم بهش محبت کنم . ولی اصلا هیچ توجهی نمیکنه . در مورد عروسی فعلا مخالفتی نکرده . نمیدونم چیکار کنم ؟

قبول دارم که کار اشتباهی کردم . دوستان خواهشا سرزنشم نکنید خودم از کار پشیمونم ولی خواهشا بهم بگید چیکار کنم ؟

میدونم خیلی دوسم داره ولی نمیتونه با اشتباه من کنار بیاد . فعلا با هزار بار قسم و با هر کاری که میتونستم تونستم قانعش کنم که رابطه ما ققط رابطه ساده پیامکی بوده ولی میگه حتی همون رابطه هم خیانته .

میدونم شاید خیلی سخت باشه ولی دوست دارم اعتمادش بهم برگرده . دوست ندارم زندگیم از هم بپاشه چون خیلی دوسش دارم .

حس میکنم هنوزم کمی دوسم داره وگرنه مطمئن بودم بلایی سرم میاورد . اگه خانواده من یا خودش بفهمن زندم نمیذارم . خواهش میکنم دوستان کمکم کنید .

چیکار کنم دوباره رابطمون گرم و صمیمی بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)