سلام دوستان عزیز و خوانندگان خوب وبلاگ خانواده ی برتر!
من یه دختری هستم 19 ساله از رشت. تا حالا هیچ خواستگاری هم نداشتم. با این که ظاهر نسبتا خوبی دارم اما نمیدونم چرا تا حالا برام هیچ خواستگاری پیدا نشده.
حتی از نظر برخورد با جنس مخالفم خیلی خوب و خوش برخوردم و در عین حال سنگین. با این که سنم کمه اما به شدت نیاز دارم که ازدواج کنم.
میدونم الان اولین چیزی که به من میگین اینه که تو هنوز سنت کمه و حالا حالاها وقت داری و این حرفا. به خدا خودم تموم این چیزا رو میدونم. اما حالیم نیست. نمیفهمم. با این که سنم کمه اما از نظر عاطفی و روحی و جنسی به شدت نیاز به همسر دارم.
آدم فوق العاده گرم مزاجی هستم. به طوری که در روز دائم در حال فکر کردن به مسائل جنسیم و مدام و در تمام لحظات دارم به رابطه ی جنسی فکر میکنم و خیالپردازی میکنم.

تو رو خدا نگین برو قران بخون ورزش کن تلویزیون نگاه کن برو مسجد و از این جور حرفا همه شو امتحان کردم نتیجه نداد.خیلی نیاز جنسی دارم.
به طوری که نمیتونم با این چیزا الکی سر خودمو گرم کنم این نیاز باعث شده حتی گاهی به خودارضایی هم دست بزنم.
با این که دختر نمازخون و باحجابی هم هستم.ولی چی کار کنم نمیتونم خودمو کنترل کنم.گاهی گریم میگیره از این که نیاز جنسی دارم و همسری ندارم تا باهاش نیاز جنسیمو بر طرف کنم.
از طرفی از نظر عاطفی به شدت نیاز دارم به یه همراه به شدت نیاز دارم که یکی عاشقم باشه و منم عاشقش باشم. خلاصه بگم با تموم وجودم دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم.
شما راهنماییم کنین بگین چی کار کنم. افسردم وضعیت روحیم داغونه نیاز جنسی دارم نیاز به همدم دارم ولی کسی نیست. دارم داغون میشم یه مدته میرم بیرون و زوج ها رو دست تو دست میبینم حالم بدتر میشه.
تو رو خدا راهنماییم کنین.

مرتبط :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم

دخترم، به خدا دیگه توان کنترل فشار جنسی رو ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)