با سلام
بنده دختر و فرزند آخر خانواده هستم.خانواده صمیمی هستیم و با خواهر برادرام صمیمی هستم. پدرم به مدت 10 ساله که فوت کرده و خانه ای که در آن زندگی می کنیم به نام مادرم هست.خواهر برادرام وضعیت مالی خوبی دارند.
مادرم اصرار داره که بدون اینکه خواهر برادرام بفهمند بریم محضر و خونه را به نام من بزنه و تاکید می کنه که اونها چیزی نفهمند. کلا نگران وضعیت آینده من هستند. ولی من هر بار که مادرم اصرار می کنند قبول نمی کنم و نگران اینم که موجب ناراضیتی اونها بشه.نمی خوام صمیمتون کم رنگ بشه.
راهنمایی ام کنید و اگه تجربیاتی دارید در اختیار بنده بگذارید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)