یکی میگفت ، مسخره نیست ؟ دو تا جمله عربی می خونن دختر و پسر به هم محرم میشن ؟ گفتم یه سوال ازت دارم . شما میری تو محضر یه خونه داری . یه امضا می کنی خونه ات میشه مال یکی دیگه ! مسخره نیست ؟!‌ خونه !!! 700 میلیون ! با یه امضاء از دستت میره ؟!
نه دیگه این یه قرارداده ! اون دو تا جمله هم یه قرارداده ! می خوای از خدا کسب اجازه بکنی .
خدا داره به تو اجازه ی یه تصرف رو میده ،‌ همین طور که من با یه امضاء به شما اجازه میدم خانه ی من رو تصرف بکنید ، اون جا هم با اون دو تا جمله ، خدا به ما اجازه میده که من و شما تصرف در هم داشته باشیم . من بشم مال شما ، شما بشی مال من .
رسول الله فرمودند بعد از عقد که زن و مرد به هم نگاه می کنن . خدا با نظر رحمت به اونا نگاه می کنه . وقتی دست هم رو میگیرن ، گناهان اونا از بین دست هاشون میریزه پایین . اینقدر عقد تو دین اسلام اهمیت داره .


تایپ شده از روی سخنرای دکتر فرهنگ با حذف و اضافات


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)