سلام دوستان خوشحال میشم نظراتتونو بدونم

پسری هستم بالای 25 که تقریبا 2 سال با دختری دوست هستم و بین ما فعلا جز صمیمیت و احترام چیز دیگه ای نیست .

اوایل خوب نمیشناختمش ولی به مرور زمان کاملا متوجه رفتاراش شدم. بسیار دختر حساس و غد و خودخواهی هست و کوچکترین مخالفتی باهاش باعث میشه ناراحت بشه و بسیار مغروره در حالی که خودش کلی رفتاراش ایراد داره از من و بقیه ایراد میگیره و نمیشه توجیهش کرد .

طوری که فکر میکنه فقط خودش خوب و کامله  و هیچ اشتباهی نداره کاراش تضاد داره و بخاطر اینکه رفتاراش به عنوان همسری که بخوام برای ایندم انتخاب کنم با من سازگار نیست سعی کردم از زندگیم بیرون ببرمش .

البته نه با بی حرمتی بلکه به مرور زمان که ضربه نخوره . اما  وقتی بی توجهی بهش میکنم پیگیر میشه و کلی انتقاد میکنه تا مشکل حل بشه ولی من واقعا دیگه حوصله ندارم حتی بخاطر وابستگیش به من، با تمام دوستانم در ارتباطه تا امار منو از اونا بگیره و کلا رفتاراش و خودش خستم کرده و بسیار کنجکاوه و زیر نظرم داره.

میخوام به معنای واقعی ازش جدا بشم چون اخلاقش با من یکی نیست ولی نمیدونم چجوری . ممنون میشم که راهکار بدین که چکار کنم قاطعانه از زندگیم بیرونش کنم حتی بی توجهی هم کردم.

احساس میکنم مانع پیشرفت من در زندگیم هست و من تا الان کوتاه اومدم ولی میخوام طوری ازش جدا بشم که ایرادی پشت سرم نذاره بر اساس خصوصیاتی که در موردش گفتم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)