سلام

یه مساله هست که خیلی ذهن من رو درگیر کرده از دوستان مخصوصا برادرهای سایت خواهش می کنم راهنمای کنید .

وقتی یه آقایی یه خانمی رو  خیلی دوست داره حتما به رابطه جنسی با اون فکر می کنه؟ ببینید من اصلا نمیخوام  در مورد این که میل جنسی آقایون چه طوری هست و این ها قضاوت بدی  داشته باشم. 

خب این یه مسئله طبیعی در آقایون هست. من سوالم اینه وقتی آقایی خانمی رو دوست داره چند درصد به رابطه جنسی با اون فکر می کنه و ممکنه با فکر کردن به اون به گناه بیفته و یا اینکه معذرت می خوام تو خواب با اون رابطه جنسی داشته باشه ؟

پیشاپیش متشکرم

پیشنهاد :

پسران به رابطه جنسی با دختر مورد علاقه شون فکر می کنند ؟

وقتی عاشق دختری میشین نیاز جنسی تون غیر فعال میشه؟

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

به خانم هایی که میگن فقط به خاطر عشق و علاقه با ما ازدواج کنید

چرا یک پسر باید به من علاقه مند بشه ؟

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست ؟

فرق عشق و میل جنسی از نظر آقایون چیه؟

فرق عشق و علاقه با دوست بازی و هوس چیه؟


برترین مطالب خانواده برتر :

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

بدترین رفتاری که از جانب جنس مونث اعصابتون رو خورد میکنه چیه؟

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

چه جوری دوست پسر پیدا بکنم؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

برسد به دست دختران مجرد

از بی همسری خسته شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)