سلام
زنی دارم که در مواجهه با کودکان بسیار مهربان و عاطفی هست ولی از زمان عقد کردن با بنده هیچ جمله ی محبت آمیزی به من نمی گویند. وقتی من علت را جویا می شوم می گویند که من بلد نیستم. نمی دانم از چه جمله ای استفاده کنم و انتظار دارند فقط دریافت کننده ی محبت باشند. متاسفانه من با این موضوع از اول ازدواج کنار اومدم و فکر نمی کردم مشکل ساز بشه.

ایشان در جمع ها و در حضور دیگران بسیار حراف هستند و مجلس را گرم می کنند ولی وقتی در کنار هم هستیم کاملاْ سکوت می کنند. در مورد هیچ موضوعی با من حرف نمی زنند. تلاش من برای به زبان آوردن ایشان بیهوده بوده است.

تنها زمانی زبان ایشان باز می شود که یک کم و کاستی در زندگی وجود داشته باشد. در این موقع ایشان خیلی حراف و غرغرو میشوند و در زمان حل موضوع یک تشکر می کنند و دوباره ساکت می شوند.

نکته ی نگران کننده این جاست که بی مسئولیتی ایشان به محبت نکردن زبانی ختم نشده و به هیچ عنوان رفتارشان به یک همسر و به یک معشوقه و حتی یک دوست شبیه نیست. متاسفانه با گذر زمان وضع داره بدتر میشه.

یک حرمت و احترامی بین ما وجود داشت که کسی به روی خودش نمیاورد. به مرور زمان با حوادث مختلف داره این دیوار از بین ما برداشته میشه و من احساس می کنم یک اتفاق بد قراره بیفته.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)