سود های مهریه ی سبک :
1 – مهریه سبک ، اعلام صداقته . یعنی من می خوام زندگی کنم نه معامله ، کالا نمی خوام بخرم . پیامبر اکرم فرمودند : بهترین مهریه ها سبک ترین آنان است .

2 – توکل رو زیاد می کنه . میگم من ترس از آینده ندارم که براش گرو بذارم . من خدایی دارم که پشتیبان منه . حامی من اونه . نه این که مهریه پشتوانه ی منه .

3 – ازدواج ها آسون تر صورت می گیره . طبیعیه ، هر چی مهریه ها بالاتر ، فرار پسرها بیشتر .

4 – در واقع پیروی می کنیم از روشی که بزرگان دیدنی ارائه دادند .


تایپ شده از روی سخنرای دکتر فرهنگ با حذف و اضافات


مرتبط :

به نظر شما علت وجود مهریه در اسلام چی میتونه باشه ؟

مهریه یه هدیه است، نه پشتوانه خوشبختی دختر

مهریه بر دو نوع است، عندالمطالبه و عندالاستطاعه

چند سوال از طرفداران مهریه کم

مهریه را چه کسی تعیین می کند؟

بهتر نیست مهریه موقع عقد پرداخت بشه ؟

مهریه کیس به کیس فرق داره ؟

اگر مهریه ارزش دختره، چرا پدر عروس به داماد چیزی نمیده ؟

قضاوتی عادلانه درباره مهریه

با جایگزینی شروط ضمن عقد به جای مهریه موافقید ؟

از کی دقیقا مهریه شد سکه؟

پیشنهادی برای حل مشکل مهریه در جامعه

ما پسرها چطور در بحث مهریه به شما دخترها اعتماد کنیم ؟

بدون مهریه، اگه طلاق گرفتم چطوری زندگیم رو تامین کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)