سلام

وقت بخیر

دختری هستم که تا به حال با چند مورد از آقایون که برای آشنایی و ازدواج در ارتباط بودم یه چیز مشترک از همشون شنیدم که خودم نمی دونم مشکل از کجای کاره.

من در برخورد با آقایون قدرت جذب بالایی دارم. در واقع از لحاظ روان شناسی موارد رو به خوبی رعایت می کنم و بدون تابلو بازی می تونم محترمانه و زیرکانه جذبشون کنم.

حتی یک بار سر یکی از پسرای بسیار مغرور دانشگاه با دوستام شرط بستم و شرطو بردم ( منظورم لبندی و لوده بازی و خروج از حریم محرم و نامحرمی نیست; بلکه صرفاً بلدم چطور باهاشون در ارتباط باشم. البته بالعکس با هم جنسای خودم زیاد نمی تونم ارتباط برقرار کنم! شاید چون از اخلاق غالب هم جنسام خوشم نمیاد.) ولی مشکل من اینجاس که از تمامی اون  آقایون ( تمامی روابطم هم به درخواست خودم نافرجام موند متاسفانه... ) بدون استثنا اینو شنیدم:

تو غرور منو له کردی! من مغرور تا به حال به پای هیچ دختری نیفتاده بودم ولی با تو این کارو کردم ولی تو غرور منو به لجن کشیدی! تو خوابم نمی دیدم روزی غرورمو برای دختری خورد کنم ولی اینجوری جواب ببینم!

باور بفرمایید نه بی احترامی (چه لفظی چه رفتاری) نمی کنم. ولی با خودم میگم حتما یه جای کارت میلنگه که همگی اینو میگن! من با پدرم برادرم و کلا دایی و عمو بقیه آقایون محارمم رابطم عالیه و اونا خیلی دوستم دارن. ولی رابطم که کمی خصوصی تر میشه این مدلی میشه نمی دونم چرا! دلم نمی خواد وقتی ازدواج کردم اینطور بشه چون نگه داشتن یه رابطه قطعا مهم تر از جذب اونه ...

راستش من اصلا نمی دونم غرور مردونه چیه!

از آقایون  درخواست دارم لطف بفرمایید بگید اصولا این غرور مردونه چیه؟ چه کارهایی باعث خدشه دار شدنش میشه؟ ممنون میشم خیلی بسط داده شده و دقیق بفرمایید.

مچکرم.

تذکر: هرگونه توهین به بنده یا قضاوت ناجور پیگرد اخروی دارد!


مرتبط:

آقایون شما نگاهتون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)