سلام

من 20 سالمه و دیگه کم کم باید ازدواج کنم یه سوال داشتم ازتون از نظر دوستانم اندام و قد خوبی دارم . اینو از تعریف هاشون فهمیدم .

ولی من خودم از اندامم یه کم ناراضیم ببخشیدا پایین تنم یه کم بزرگه و وقتی تو مهمونی ساپورت میپوشم خیلی نگاهم میکنند و چششون دنبالمه و من خیلی خجالت میکشم

میخواستم بدونم فردا پس فردا که ازدواج کردم آیا بزرگی پایین تنم میتونه برای شوهر آیندم مشکل ساز باشه یا نه ؟


مرتبط با لاغری پایین تنه:

همیشه نسبت به کسانی که پای لاغری دارن غبطه میخورم

پایین تنه من به شدت بد فرم و بزرگه

کسانی که از بزرگی پایین تنه ناراضی هستند چکار باید بکنن؟

من چند تا تمرین برای کوچک کردن پایین تنه میخواستم

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

راهنمای کوچک کردن باسن و ران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)