سلام به همه

من یه دختری 25 ساله هستم با قد و اندام خوب و قیافه متوسط خوشگل هم نباشم ولی جذابم... راستش من خاستگار کم داشتم چند موردی هم که داشتم دو تو دوران عقد طلاق گرفته بود. دو تاش هم که موقعیت خوبی نداشتن نسبت به تحصیلات عالیه من ...
به هر حال من گذشت و گذشت از پسر همسایه مون خوشم اومده بود که البته میدونسم قراره منو برا پسرشون خاستگاری کنن ولی ی بار که شنیدم رفتن خاستگاری شوکه شدم .

خودم به پسره اسمس زدم که شنیدم رفتین خاستگاری و ...مبارک باشه و...فقط تو .

اسمس بهش گفتم که دوستتون داشتم و فکر میکردم قراره با من ازدواج کنید اخه قبلش مامان و خواهراش بهم میگفتن غیر مستقیم...خلاصه من اسمس زم به پسره  دیدم اونم از خدا خواسته که چه خوب شد اسمس زدین من خودم میخاستم شمارتونو داشته باشم چند بار خاستم شماره بدم. تو خونمون همه تو رو میگن...خواهرام تو رو میگه و خودمم هم فقط گزینه اول اخرم تو بودی.... ازین حرفا
بالاخره ما دو سه ماه با هم اشنا شدیم که البته همسایه هم هستیم بعد سه ماه هم که عقد کردیم خدا رو شکر...تا اینجاش که خوب پیش اومد...


مشکلم از اینجا شروع میشه که چند بار که دعوا کردیم تو دوران نامزدی به رخم کشیده که خودت اومدی ینی تا سر مرگ هم گریه کردم و از حال رفتم از بس گریه کردم قسم خوردم که اشتباه کردم غلط کردم....اونم دوسم داره ولی خوشش میادمثه اینکه اذیتم کنه و ...

مثه بقیه نامزد ها اصلا دوران خوشی ندارم.اصلا دلتنگم نمیشه نه زنگ میزنه .البته هر روز با هم میریم سرکار و برمیگردیم و کلی حرف میزنیم ولی دیگه میرسیم خونه نه تکی نه زنگی...

همش احساس میکنم منو کم دوس داره .ولی خب مطمئنم که دوسم داره و از دسم نمیده ولی کم دوست داشته شدنم اذیتم میکنه....
میخام نظر اقایون بپرسم که با این مورد چه جوری برخورد میبکردین؟
ممنون


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)