سلام

چند وقتی یک پسری بد جور مزاحمم میشه به صورت تلفنی یکی دوبار اولی که زنگ زد یه اسمی رو میگفت و من بهش می گفتم اشتباه گرفتی و قطع کردم ولی بعد اون هم به صورت پیامک زنگ زدن دیگه دست بردار نیست.

اصلا دیگه جوابش رو نمی دم، پیام های خیلی بدی می فرسته، اعصابم بهم ریخته، به خونوادم هم هیچی نمی تونم بگم، بابام اخلاقش خیلی تنده، زود از کوره در میره، چکار کنم یک هفته است کارم شده گریه، مامانم که می پرسه میگم امتحاناتم نزدیکه دچار استرس و دلهره شدم، چکار کنم؟

کمکم کنید از صبح ساعت 7 شروع میکنه تا 12 شب یا پیام یا زنگ خسته شدم به خدا چون اکثرا الان خونه هستم تلفنم خاموشه، هر وقت روشن میکنم شمارش رو گوشیمه، کاش میمردم این روزها رو نمیدیدم . دوستان چکار کنم؟


مرتبط:

خلاصی از شر مزاحم تلفنی

بی خیال مزاحم تلفنیم بشم یا یه درسی بهش بدم ؟

نظرتون در مورد کل کل و مزاحم تلفنی چیه؟


پیشنهاد:

راه مقابله با آزار جنسی در ملاء عام چیه؟

ما دختران چرا با هر پوششی باید مورد آزار جنسی قرار بگیریم؟

تجاوزهای کلامی و رفتاری و لمسی

راه مقابله با تجاوز رو چطور آموزش ببینیم؟

واکنش یه مرد در مقابل متلک گویی به ناموسش چی باید باشه؟

امروز خواهرم تو راه برگشت مدرسه مورد تعرض قرار گرفته

اگه یه خانم در جامعه مورد آزار کلامی قرار گرفت چه کار باید بکنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)