سلام
دختری حدودا بیست ساله هستم و پنج ماهه عقد کردم همسرم 23 سالشون هست و واقعا دوستم دارند . سعی میکنند هیچی برام کم نذارند چه از لحاظ عاطفی و جنسی، چه مالی.

ما در هفته فقط یک شب یا بعضی وقتا دو شب کنار هم میخوابیم خونواده هامون تقریبا آزادمون گذاشتن ولی ما حد و حدود خودمون رو رعایت میکنیم.

مشکل من اینجاست که مثل سابق از خوابیدن و هم آغوشی با همسرم لذتی نمی برم و طوری شده که اصلا دلم نمیخواد همین یک شب هم کنارشون بخوابم همسرم هم فکر میکنن که علاقه ای بهشون ندارم و باعث ناراحتی هایی بین ما شده .

در ضمن من کمی سرد مزاج هستم و نمیدونم همین باعث بروز این مشکل شده یا نه ولی قلبا و با تموم وجودم عاشق همسرم هستم  .

میترسم در آینده باعث بشه اتفاق بدی برامون بیفته و جدا بشیم . خواهش میکنم آجیای گلم اونایی که مثل خودم تازه عروسید بهم کمک کنید شما هم این مشکل براتون پیش اومده بود یا فقط من اینطوری هستم ؟

لطفا کمکم کنید.