سلام

من دانشجوی ارشد ترم 3 در یکی از رشته های علوم انسانیم. راجع به منابع پایان نامه میخوام سوال کنم . شهر محل تحصیل من کمی دوره و شرایط جدیدم طوری شده که دیگه امکان رفت و امد به اونجا ندارم .

رشته ام در  دانشگاه شهر محل سکونت خودم هم ارائه نمیشه. جز اینترنت به هیچ منبع دیگه ای دسترسی ندارم. ایا همین مقالات داخلی و خارجی که از سایتهای معتبر میگیرم برای نوشتن پایان نامه کفایت میکنه.؟

اگر جواب منفیه بگید چطور میتونم از منابع دیگه استفاده کنم؟ الان رایج شده که یه پولی میدن و یه نفر دیگه پایان نامه رو مینویسه! ولی من میخوام خودم پایان نامه ام رو بنویسم ولی زیاد وارد نیستم.

لطفا راهنمایی کنید.

ممنون

بیشتر بخوانید ...

چکار کنم که از پایان نامه ام خوب دفاع کنم؟

برای انجام پایان نامه م به کمک تون نیاز دارم

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)