سلام دوستان
لطفا لطفا عروس خانوما جواب بدین .

واقعا درگیر این مسئلم !

راستش منو نامزدم میخوایم که شب عروسیمون شب زفافمون باشه ! حالا من موندم وقتی رفتیم تو خونه من با شنیون و ارایش غلیظم باید چیکار کنم ؟ اصلا راحت نیستم .

دوست دارم که ارایش داشته باشم و خودمو زیباتر کنم ولی اصلا با شنیون و آرایش عروس موافق نیستم دوس دارم با ارایش و اراسته باشم ولی نه مث همه ی عروسایی که تا حالا دیدم :( 

عروس خانوما شما چیکار کردین ؟ یا شادومادا خانوماتون چیکار کنن دوس دارین ؟

خواهش میکنم کمکم کنین

مرتبط:

آموز عروسی - شب زفاف خاطره انگیزش شب اول

چرا خانوم ها رو از شب زفاف میترسونید؟

بایدهای رابطه‌ زناشویی، احکام شب زفاف و ...

در مورد رسم دستمال خونی شب زفاف

احساس ترس و خجالت از شب زفاف

حضور شخص سوم در شب زفاف!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)