سلام

چند تا سوال داشتم.

* من پسرم میخواستم بدونم ایا داشتن یک کلیه مشکل ایجاد میکنه در زندگی زناشویی و من باید به همسرم موقع خواستگاری بگم چون دوست دارم با صداقت پیش برم از دکتر هم سوال کردم گفته مشکلی نداره مادر زادی ندارم میترسم دختر مورد علاقم بخاطر همین موضوع جواب منفی بهم بده؟

* موقع خواستگاری با تیپ اسپورت پسر بره خواستگاری ایرادی داره یا حتما باید کت و شلوار بپوشی؟

* با همسرت باید چقدر صداقت داشته باشی یعنی همه چی رو باید مو به مو بهش توضیح داد؟

* تا چه حد همسر خود را دوست داشته باشیم ایا خیلی زیاد دوست داشته باشی لوس نمیشه و توقعش زیاد نمیشه و روزی که بی حوصله هستی فکر کنه خبری شده؟

* شب خواستگاری دخترا دوست دارن پسر ریش داشته باشه یا بدون ریش باشه؟

* چه چیزی بیشتر از همه خانم ها رو خوشحال میکنه؟

* ایا خانمها از داشتن جواهرات با قرض و قوله و بدبخت کردن شوهرشون بیشتر خوشحال میشن یا با دادن یه شاخه گل اونم با عشق؟

* ایا زن وشوهر حق دارن به گوشی هم سرک بکشن و اگر به چیز مشکوکی برخورد کردیم چکار کنیم مثلا شاید یکی اشتباهی زنگ زده باشه یا اس داده باشی بگه عزیزم کجایی حالت خوبه؟

* ایا خانمها تاریخ تولد عقد عروسی براشون خیلی مهمه و اقا حتما باید یادت باشه و هدیه بگیره؟

* ایا خانمها ناراحت میشن همسرشون در دوران مجردی عکس بازیگرها رو به البومش زده باشه چون البوم من پر از عکسهای بازیگرهای زن و مرد مخصوصا سوسانو خیلی دوستش داشتم یه چهره خاص مهربونی داشت اصلا دنبال همچین دختری ام که بگم می بینی قبل تو عکساتو زده بودم منتظرت بودم؟

* ایا مرد رانندگی بدش بیاد و از خانمش بخواد رانندگی کنه این برای مرد بد و ننگ حساب میشه چون من خوشم نمیاد از رانندگی؟

* ایا خانمها دوست دارند همسرشون دستشو تو خیابون بگیره چون من از این لوس بازیها خوشم نمیاد با تمام عشقی که به همسرم خواهم داشت.به نظر من قرطی بازی؟

* چرا خانمها نسبت به هم پدر کشتگی دارند با خواهر شوهر باخود خواهر با مادر شوهر با جاری با زن داداش همه جا پای یک زن در میان هست تو زندگی ها ؟

* خانمها دوست دارند همسرشون بهش توجه کنه مثلا رنگ لباس مدل مو و تعریف از دست پخت غذا؟

* و گفتن جملاتی مثل عزیزم نانازم فدات شم گلم نفسم جیگرم و جمله هایی از این قبیل چقدر لذت میبرن وتاثیر گذار تو زندگی؟

* یه مرد تا چقدر میتونه امر و نهی کنه؟

* خانمها دوست دارن همسرشون پر حرف باشه یا ساکت و نرمال چون من کمی اروم هستم ؟

* خانمها از چه چیزی بیشتر ناراحت و خوشحال میشن؟

* یعنی غذا بد باشه همسرش باید تعریف کنه از عذاش و اگر شاکی باشه زن ناراحت میشه؟

* ایا خانمها ناراحت میشن همسرشون ازش انتقاد کنه مثلا اینکه بگه چه لباسی تن کردی چه غذایی درست کردی چرا موهاتو اینطوری زدی؟

* خانمت قهر کنه باید چکار کرد تا اشتی کنه دلشو به دست بیاری؟

* ایا خانمها ناز کشیدنو دوست دارند؟

* ایا یک خانم مانتویی و کمی بد حجاب با یه خانواده مذهبی میتونه بسازه و اگر همسرش بخواد حجابشو رعایت کنه قبول میکنه؟

* دختر خانمها بجای اینکه توقعشون رو ببرن بالا و تا دکترا درس بخونن و فکر کنکور و درس باشن کمی هم به فکر زندگی و یاد گرفتن اشپزی باشن تا زهر مار تحویل ما مردها ندن و وقتی از سرکار اومدیم یه غذای گرم و خوشمزه نوش جان کنیم خستگیمون در بره؟ کاش تو دانشگاهها یه واحد درسی اشپزی هم بود که فکر کنم همه شون رد میشدن.

منتظر جواب اقایون و دختر خانوما هستم

اقای نجفی فقط از خدا میخوام وبلاگتون ماثر باشه بخدا دخترا دارن گول پسرهای هوس باز رو میخورن توجه کنین تو یک فضای مجازی به این کوچکی همه میان میگن دوست پسر داریم و رابطه داشتیم

* پس راسته که 80 درصد دوست پسر دارن؟

یا علی موفق باشین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)