سلام

سوالی داشتم از خدمتتون. دختری هستم 20 ساله. در دوران کنکور با پسری آشنا شدم ، که باعث شد درس بخونم و تو یه شهر خوب و در همون دانشگاهی که ایشون درس میخوند قبول شم.

از همون ابتدا حسی نسبت بهش داشتم اما در دوران دانشجویی ارتباطمون هیچ تغییری نکرد. در دوران کنکور تمام صحبت ها درسی بود و الان پس از گذشت دو سال هم همچنان همون وضعیت رو داره. گرفتن کتاب و صحبت راجب اساتید و ...

توی دانشگاه هم با پسرها صرفا دوست عادی هستم ، و تا الان بارها شده که برخی خواستن این ارتباط عادی به روابط عاطفی منجر بشه ولی قبول نکردم و متاسفانه اسمم هم خیلی توی دانشگاه به این معروف شده که همرو میشناسم و با همه دوست میشم اما اجازه نمیدم رابطه عاطفی ای شکل بگیره.

ایشون هم وضعیتش همین صورته. با همکلاسی های دخترش خیلی راحته ولی طبق تحقیقات هیچ رابطه ی عاطفی نداره. منم با این مساله مشکلی ندارم.

اما توی این دو سال رفتارش با من مثل بقیه دخترها نیست. وقتی هم دیگر رو میبینیم ، من خیلی ذوق زده میشم ، اما اگه ایشون در حمع دوستانش باشه که دخترها هم حضور دارن و یا من در جمعی باشم که پسرها هم حضور دارن ،سعی میکنه من رو نبینه و از اون محیط خارج شه. اما در غیر این صورت می ایسته و گرم صحبت میکنه.

اوایل فکر کردم شاید مشکلی با من داره، توی چت باهاش صحبت کردم، گفت که مشکلی نیست و اتفاقی بوده. یک بار هم توی چت بهش خیلی ساده اظهار دوست داشتن کردم و جوابش این بود که من خیلی بهش لطف دارم و اون هم همین حس رو داره. ولی اصلا سعی نمیکنه رابط هرو به پیش ببره. البته لازمه بگم کمی خجالتیه و توی روابط اجتماعیش هم کمی مشکل داره. با دوستانش هم یکی دو سال طول کشیده که بتونه بره تو جمعشون.

میخواستم بپرسم این ها نشونه ی اینه که از من خوشش نمیاد؟ و اگه اینجوریه چرا بهم نمیگه دیگه با هم صحبت کنیم یا ...؟

یا اینکه جای امیدواری هست و من باید چیکار کنم در این شرایط ؟علاقه دارم رابطمون جدی شه ، یا حداقل با من هم مثل باقی همکلاسی هاش راحت باشه.

ممنونم از راهنمایی تون.


مرتبط :

چه فرقی بین دوست دختر و دوست اجتماعی هست؟

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم !

مثل دو تا دوست معمولی یا خواهر و برادر با هم حرف میزنیم

آیا اجتماعی بودن با سنگین بودن و پاک بودن منافاتی داره؟

میشه پسری که با صد تا دختر رنگارنگ دوست بوده یه نفر قانع باشه؟

چرا دوست دختر یا دوست پسر ندارید ؟

چون دوست دختر ندارم حس می کنم بی عرضه ام

آیا پسر باغیرت ایرانی میپذیره که خانمش با چند پسر در ارتباط باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)