سلام

من به درس علاقه ی زیادی دارم ولی خوب متاسفانه چون دوران دبیرستانمو نامزدبودم و الانم هستم هنوز .، کنکور نتیجه ی دلخواهی نیاوردم چون نامزدم و پدرم به شدت مخالف درسن. و خوب طبیعتا انگیزه ی کافی برای درس خوندن نداشتم از اونجایی که ازدواج کردنم زوری بود و پدرم همسرمو انتخاب کرد ( اونم تو همچین سن کمی ).

من نمیخوام تو این زمینه هم به حرف خانواده گوش بدم و اونجوری که اونا میخوان زندگی کنم .چند ماه دیگه هم عروسیمونه. نامزدم هیچ حسی بهم نداره و فکر میکنم که داره تحملم میکنه ( بخاطر ترس از پدرم و حرفای مردم ) شرایط خانوادگیه بدی دارم .

من باید چیکار کنم درس بخونم به هر قیمتی یا با ساز دیگران برقصم. به حرف دلم گوش بدم یا دیگران؟ (با اینکه نهایتا تا تابستون میریم زیر ی سقف)؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)