با سلام به همه دوستان

راستش خیلی دلم گرفته . دقیقا دو ساله که عقد کردم، فکر میکردم عید امسال میرم خونه خودم ولی به خاطر خیلی از مسایل نمیتونیم مستقل بشیم . مهم تربن علتش بیکاری همسرم هست!

وقتی اومدن خواستگاری گفتن دو سه ماهه کارش درست میشه ولی الان بعد از 2 سال هنوز بیکاره. نمیگم خدایی نکرده آدم تنبل و بی عاری هست نه! ولی به هر دری میزنه کارش درست نمیشه. خدا منو ببخشه که تو این مدت گاهی به خدا گله کردم ولی دست خودم نیست. خسته شدم از بس گوشه کنایه شنیدم. خانوادم خیلی خوبن که به شوهرم چیزی نمیگن ولی گاهی به خودم از ناراحتیشون میگن که چرا شوهرم هنوز بیکاره و نگران آیندمون هستن.

عروسیمون هی عقب میوفته بخاطر بیکاری شوهرم. خانوادش تا الان حمایتش کردن ولی دیگه نمیتونن خرج ما رو کامل بعد از عروسی بدن! یعنی خود شوهرم و من دوست نداریم سر سفره کسی باشیم.

ترو خدا برامون دعا کنید من دارم دیوونه میشم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)