با سلام
شرایط من رو این طور فرض کنید که خانواده ام مذهبی نیستن و من هستم. به خاطر همین خودم باید دختر مورد نظرمو پیدا کنم و این شرایط رو بعضی مواقع سخت میکنه. بعضی شبا از ترس آینده خوابم نمیبره. چون از طرفی میخوام درسمو ادامه بدم و سربازی هم دارم سنم هم حدود 23 24 هستش و از طرفه دیگه ازدواج تو سنین جوانی و ... .

حالا با فرض این ها سوال منو اگه میشه پاسخ بدین:

اینکه فرضا من یه دختر رو ببینم، ظاهرش به دلم بشینه و فقط از لحاظ ظاهر با ملاک هام جور در بیاد و بعدش در موردش تحقیق کنم ببینم چجور آدمیه و در انتها به خودش بگم، آیا این روش خوبیه؟ (منظورم اینه که مرحله اول شناختم از رو ظاهر باشه نه اینکه هرزه نگاری کنما)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)