سلام

حتماً شما هم این حدیث پیامبر ص را شنیده اید که تمکین کردن زن نسبت به شوهر واجب است ( البته غیر از زمان عادات ماهانه ) و زن باید همیشه اماده درخواست شوهر برای رابطه باشد ولی چیزی که بسیار عجیب و فوق العاده سوال بر انگیز است این است که وقتی زنان بطور طبیعی میل چندانی به رابطه جنسی ندارند پس چرا پیامبر ص این دستور را داده است ؟

اگر این مسئله باعث رنج همیشگی زنان بشود و شاید زنان با منت گذاشتن بر شوهران حاضر به رابطه جنسی باشند آیا عجیب نیست دستور پیامبر ص موجب رنج همیشگی زنان بشود ؟

و اینکه پیامبر ص فرمودند بر زن روا نیست که هر شب بدن عریان خود را به شوهر خود عرضه نکند آیا این مسائل با روحیه زنان سازگار هست ؟

منظورم بیشتر این است که ایا دستور پیامبر ص در خصوص تمکین کردن و همیشه عریان خوابیدن زن در کنار شوهر آیا با روحیات زنان سازگاری دارد ؟

از زنان هموطن خود می خواهم و انها را قسم میدهم به همان پیامبر ص که صادقانه و بدور از احساسی شدن نظر خود را بگویند و آنچه در قلب خود نسبت به دستور پیامبر ص در خصوص تمکین کردن و عریان خوابیدن زن کنار شوهر دارند را برای ما مردان بگویند .

خانمها و بانوان محترم هموطن همیشه تعجب می کردم چطور پیامبر ص این دستور ها را به زنان داده در حالی که همیشه زنان با اکراه و بیزاری تن به رابطه با شوهر خود می دهند ( البته به غیر از دوران عادات ماهانه زنان که حرام است رابطه جنسی بر قرار شود )

همه ما میدانیم هیچگاه اسلام نمیخواهد با دستورات خود کسی را مورد اذیت و آزار قرار دهد که اصلا بدور از عقل می باشد .

آیا این دستور پیامبر ص برای زنان رنج اور است ( تأکید می کنم غیر از زمان عادات ماهانه ) ان شا الله توانسته باشم منظور خود را از سوالم رسانده بشم .