با سلام خدمت همه دوستان و کاربران محترم خانواده برتر!

راستش من یکی کاربران فعال وبلاگ هستم و در مورد یه موضوعی میخوام صحبت کنم و از شما دوستان پیشاپیش تشکر میکنم بابت جواباتون...
پسر دایی پدرم چند سال قبل قبول شد دانشگاه ،این پسر خیلی وضعش بود!! وقتی رفت اونجا به تور یه آدمی خورد و باهاش آشنا شد ،الان خلاف رو کاملا گذاشته کنار، معتاد بود که حالا ترک کرده،بعدش نمازشو به موقع میخونه،روزه میگیره و...یعنی همه چیزش خوب شده!!!!
ولی من کمی مشکوکم رو اون آدمی که با پسردایی پدرم آشنا شده!! ایشون یه مشت بچه جوان رو دور خودش جمع میکنه و هر دفعه یه جلسه های مخفیانه ای برگزار میکنه!!! حالا طوری شده که پسردایی پدرم کاملا شده گوش به فرمان اون آقا حتی اون برای ازدواجشم تصمیم گرفت که کیو بگیره!!! اون آقا به هیچکدوم از شاگرداش زیاد اجازه نمیده که حتی به پدرومادرشون سر بزن!!!!
و جدیدا شنیدم که حتی اون آقا ادعای داشتن چشم برزخی هم کرده!!!! کلا یه اعتقادات خاصی واسه خودشون دارن!!! و اینم بگم که با سنی ها خیلی بد هستن و حتی میگن اگه بهشون فحش بدی ثواب میکنی!!!!!
در ضمن اینا بگم که به هر کدوم از شاگرداش یه چیزی نشون داده که قبولش دارن و همه میگن یه قدرت هایی داره که راحت میتونه تشخیص بده که کجایی و چه کاری انجام میدی و...
حالا خوشحال میشم نظر شما دوستان رو بدونم و اگه سوالی هم داشتین بپرسین...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)