سلام

من 27 سالمه. 2 سال پیش ازدواج کردم که کاش نمیکردم. من 1 مدت طولانی با 1 پسری در ارتباط بودم. هر چقدر از خوبی این ادم بگم کم گفتم. تو این مدت چند ساله 1 بار ازم کار غیر اخلاقی نخواست. مهربون. خوش تیپ. چند بار میخواست بیاد خواستگاریم. گفتم کار کن شرایطت بهتر بشه اینجوری بابام راضی میشه. اونم هر روز بیشتر کار میکرد. دلم براش میسوزه. 2 جا کار کرد به چه امیدی. ولی تو جامعه ما هر چی بدویی کمتر میرسی انگار. هر چی فکر میکنم این ادم جز محبت در حق من نکرد.

پارسال 1 خواستگار برام اومد. ماشین مدل بالا و پول باباش چشم خانوادمو گرفت. گفتن با همین ازدواج کن خوشبخت میشی. 1 ماه زیر گوشم خوندن. خودمم مقصرم. اجازه دادم این فکر مصموم تو ذهنم پا بگیره که پول خوشبختی میاره. چشمام کور شد به زرق برق زندگیشون . ادمی که این چند ساله معطل خودم کردم رو نابود کردم. جوونیش رفته بود چقدر گریه کرد. التماس کرد. ولی شیطون تو روح من بود .

زندگیش نابود شد. عکس الان با اون موقعشو ببینید نمیشناسید. خبر دارم تنها زندگی میکنه و با بدبختی در واقع زندگی رو میگذرونه و خانوادش نتونستن راضیش کنن ازدواج کنه .

زندگی منم پا نگرفت. تقریبا تو هیچ چیزی با همسرم تفاهم نداریم. اون رمانتیک نیست همش دنبال کار و این چیز است . مزه پول بعد 1 مدت عادی شد. من موندم و ادمی که دوسش نداشتم.

نمیدونم شایدم دوستی قبل ازدواجم بد بوده چون همش همسرمو با اون مقایسه میکرم از چشمم افتاد.
دیروز ولنتاین بود. 1 کادو برام نخرید همسرم. به اینا میگه مسخره بازی. یاد ولنتاین 3 سال پیش افتادم که حقوق 3 ماهشو جمع کرده بود و برام ایفون گرفته بود. دارم از درون داغون میشم. امید به زندگی ندارم

خواهرم میگه اه 1 نفر دنبال زندگیته و واسه همین خوشبخت نمیشی. بیراه نمیگه . خواهش میکنم قبل ازواج خوب فکر کنید. دوران عقدتون رو طولانی کنید. به فکر پول و اینا نباشید عادی میشه تا خوشبخت بشید
ممنون


مرتبط:

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

چرا بعضی از خانم های متاهل به ما میگن ازدواج نکن !

دخترانی که در سن پایین ازدواج می کنن پشیمون میشن ؟

به خاطر گذشته م حس میکنم شوهرم پشیمون میشه که با من ازدواج کرده

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

میترسم بعدا پشیمون بشم که چرا باهاش ازدواج کردم ؟

میترسم بعد از ازدواج از انتخابم پشیمون بشم

نگرانیم اینه که بعد از ازدواج یهو الکی پشیمون شم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)