سلام
 این سوال ربط چندانی به موضوع وبلاگ نداره... ولی یه چیزی میخوام بپرسم لطفا جواب بدید
میدونید ادم ها متفاوت هستن و علایق خودشون رو که محترم هم هست دارند ... منم یه معیار دارم قطعا در بین مردم باب نیست ولی علاقست دیگه... خوب موضوع چیه؟
بنده الان 29 سالمه و به شدت علاقه مند به بازی های کامپوتری هستم طوری که میخوام همسری که انتخاب میکنم هم مثل خودم باشه تا با هم کنار بیایم ...
1) اصلا همچین کسی بین دخترا هست؟ که مثلا بازی هایی مثل کالاف / کانتر / کلا بازی های تفنگی بازی کنه؟ یعنی خوره این بازی ها باشه؟ واقعا هم بازیش خوب باشه
2) چطوری من پیداش کنم یعنی من الان یه پسرم که کلا تو باغ نیست چطوری بفهمم دختره اینطوریه مثلا رفتار های خواصی دارند؟
3) تا چند سالگی این حس بازی دوستی ادامه داره مثلا اگر ازدواج کنند یا مثلا بچه دار بشن دیگه تمومه؟
4) میشه دختری که علاقه نداره رو علاقه مند کنه..
5) معمولا بدی های (معایب)  این جور دخترا چیه؟ مثلا خیلی حواس پرتن یا مثلا خیلی لجبازن یا؟
6) دختری هست که کلا به بازی کردن مرد گیر نده؟
7) اگر چیزی برای تکمیل دارید بگید...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)