سلام به همه کسایی که این متنو میخونن .

نمیدونم چیزی که مینویسم سوال هست یا درد و دل .... سعی میکنم خلاصه باشه  ولی دوست دارم نظرات همه شما رو بدونم . اگر ممکنه و میتونید سن و مدرک تحصیلیتونم بگید . ... .

پسری 26 ساله هستم . نمیگم مذهبی هستم  ولی نمازم رو حداقل همیشه سر وقت میخونم . بغیر از دکترم تا بحال با هیچ نامحرمی رابطه نداشتم  ... نتونستم درسم را بخونم . به دلایل مختلف (( دیپلم دارم )) . کمی گوشه گیر شدم  تا به الان ... الان هم افسردگی دارم و بعضی مسائل دیگه . تقریبا خونه نشین شدم . به هیچ  چیزی علاقه ندارم . بیکارم . دلم میخواد برم سر کار ولی انگار یه چیزی جلوی منو میگیره . یا مثلا جایی پول ندارم که حتی یه جلسه پیش روانشناس برم .

خودمم خجالت میکشم دیگه از پدر و مادرم . پدر و مادرم هم دائم منو سرزنش میکنن و گاهی هم مقایسه با دیگران . البته حق دارن چون که برای من زحمت کشیدن .   گاهی خیلی میوفتم تو فکر . میرم بیرون  دیگران را میبینم میوفتم تو فکر  .

به خودکشی هم فکر کردم ولی انجام ندادم  البته الان کمتر فکر میکنم ولی بدم نمیاد مثلا شب که خوابیدم صبح بیدار نشم ... وضع مناسبی ندارم  . از نظر جنسی هم تحت فشار هستم . ولی هیچ کاری  نمیتونم بکنم . آدم باید واقع بین باشه .

کسی مثل من که هیچی نداره و نمیتونه کاری بکنه و مسئولیت قبول بکنه  نباید هم به این چیزا فکر بکنه . اصلا وقتی به ازدواج فکر میکنم حالم بد میشه . چونکه میبینم الان خودم تنهایی راحت تر هستم و اگه سختی بکشم یا گرسنگی و تشنگی بکشم خودم تنها هستم  چرا یه نفر دیگه رو هم بدبخت بکنم ؟ ....

منم سعی میکنم فکر نکنم ولی وقتی میرم بیرون همسن و سالای خودمو میبینم . حالم یه جوری میشه و کمی ناراحت عصبی میشم هر جا هم که میری صحبت از ازدواج و این حرفاس . از تلویزیون گرفته تااااااااا  کوچه و خونه و بازار    آیا به نظر شما درسته که به خاطر فشار سنگین جامعه و اطرافیان یا پدر و مادر آدم خودشو بدبخت کنه ؟  من نمیخوام بدبختر از اینی که هستم بشم . تصمیم خودم رو گرفتم  که تا آخر عمر مجرد باشم  تا هر زمانی که زنده هستم . .....

اینم میدونم که نه معجزه میشه و نه وضع من از این رو به اونرو میشه ..... نظر شما چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)