سلام
دختری هستم که ان شاالله به زودی ازدواج خواهم کرد، شیوه ازدواجمونم سنتی هست. من یه سوال دارم.
سوالم اینه که چجوری به شوهر آیندم بفهمونم که من دلم عاشقانه های خیلی خاص میخواد؟ عاشقانه هایی که شاید فقط سهم کسایی هس که واقعا عاشقانه با هم ازدواج کردن ، نه به شیوه سنتی و از روی عقل...

میدونم که انتخاب باید عاقلانه باشه، اما دوس دارم زندگیم عاشقانه باشه. نمی دونم اینو چجوری بهش بگم که یه وقت فکرای بد در موردم نکنه. حقیقتا من تا حالا با پسری رابطه نداشتم اما مث همه دخترای مجرد تو ذهنم فانتزی های برای زندگی با شوهرم داشتم.

حالا نمی دونم بهش بگم تو دوران مجردیم چه رویاهایی برای همچین لحظه هایی داشتم یا نه ، بذارم اینا فقط راز بین خودم و خدا و دلم باشه؟  آخه واقعا دلم میخواد که اون رویاهام به حقیقت بپیونده و می ترسم اگه بهش نگم که این درخواستا یه روزی رویای من بوده، به درخواستام بخنده و همراهیم نکنه یا درک نکنه احساساتمو و اینا تو دلم بمونه. کلا نگران اینم که به احساساتم پاسخ داده نشه. آخه ایشون 31 سالشونه و من 24.

میشه بگید آقایون تو این سن ، آیا واقعا حوصله عاشقی کردن دارن یا فقط میخوان که یه زندگی آروم داشته باشن ؟

پیشاپیش از این که وقت میذارید و راهنماییم میکنید ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)