سلام و خسته نباشید.

پسری 19 ساله هستم. تقریبا 2 ماه هست که راجب موضوعی به پدر مادر خود دروغ گفته ام . الان اگر تا 3 هفته هم متوجه دروغم نشن کاملا حل میشه. شاید بگین برو راستشو بگو ولی اگه بگم مادرم سکته میکنه پدرم هم که از اون بدتر.

الان تو این فکرم که اگه بفهمن باید فرار کنم از خونه ( نه این که پدر مادر بد اخلاقی  داشته باشم ها نه. به خاطر این که از دروغ خودم خیلی شرمنده شدم و از خودم بدم میاد.)

لطفا کمکم کنین.

اینم بگم این موضوعی که من دروغ گفتم شاید به دید خیلی هاتون اصلا مهم نباشه ولی مطمئنم که اگه بفهمن خیلی بد میشه


مرتبط:

گناه دروغگویی بخشیده میشه؟ راه جبرانش چیه؟

راهنمایی در مورد توبه از دروغ و جبران گذشته

راهنمای ترک عادت زشت دروغگویی

با شوهری که زیاد دروغ میگه باید چیکار کرد ؟

به خاطر دروغ های نامزدم دارم به جدایی فکر می کنم

تظاهر کردن های دروغین به خوشبختی خسته ام کرده

برای جلب توجه، به دروغ گفتم که بیماری قلبی دارم

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)