سلام
نامزد من که صیغه محرمیتیم هفته دوم سوم نامزدیمون تو پیام هاش شروع کرد به کلماتی چون بوس و بغل و تقریبا در همین حد! بعد من چون هنوز باهاش راحت نبودم حس خوبی نسبت به این کلمات نداشتم و میخواستم هم بیشتر به شناخت برسیم! آیا من کار اشتباهی کردم یا نه کار نامزد من درست نبوده!

بعد یه موردی ایشون چند بار شد که ازم خواست از خواستگارام بگم که من گفتم دلیلی نمیبینم بگم! بنظر شما هدفش چی بوده از این سوال؟ اخه من اگه پسر بودم و جای ایشون هیچ وقت غیرتم اجازه نمیداد همچین سوالی بپرسم!
آیا دلیل بر ناپختگیه ایشونه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)