سلام دوستان خانواده برتر

بچه ها یک بنده خدا به من معرفی شده است وقتی با ایشون واسط من تماس گرفت برای گرفتن اجازه برای امر خیر ایشون گفتن اگر من نماز می خونم و روزه می گیرم باهاشون تماس بگیرم یعنی گفتن اگر به خدا اعتقاد دارم ایشون می تونه شروع آشنایی استارت بزنه 

منم که از  بود خانم آینده ام این طور باشه و کلی ذوق کردم

امّا متأسفانه بعد از گرفتن شمارشون و دیدن عکس های فقط تلگرامش با صحنه عجیب روبه رو شدم که تصاویر بدون روسری گذاشته بودن 

واقعا  یعنی چی نه به اون حرف ها و نه به این...

این پارادوکس چه معنی میده؟می خوام در جلسه آشنایی این مورد را از ایشون بپرسم امّا نمی دونم چطور بیان کنم این پارادوکس را لطفا دوستان تجربه مشابه دارند راهنمایی کنند.


پیشنهاد:

شرایط ازدواج با کردهای اهل سنت 

ممکنه مادر پسر مورد علاقه م به خاطر تفاوت در مذهب با ازدواج ما مخالفت کنه؟

ازدواج دختر شیعه با پسر سنی مشکلی داره ؟

دارم مجبور میشم با آقایی از یه مذهب دیگه ازدواج کنم

تفاوت اعتقادی و مذهبی و اهمیت آن در ازدواج

حاضرید با مسلمانی که هم مذهب خودتون نیست ازدواج کنید؟

ازدواج با یک ارمنی ایرانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)