سلام

همانطور که میدانید خیلی توصیه شده زن و شوهر کنار هم بخوابند حالا نه حتما برای کار خاصی ولی خیلی برام عجیبه که بعضی و قتها که به علت خستگی و یا علت دیگه  چند شب جدا از زنم میخوابم احساس معنوی و روحانی بیشتری میکنم  .

واقعا برام جالبه که احساس معنویت بیشتری میکنم . ایا این حس معنوی میتونه القاء شیطان باشه که این مسئله را در نظر من روحانی جلوه میده ؟ ایا کسی این حس رو تجربه کرده ؟ ایا طبیعی هستش ؟

شاید به من بگویید خیلی در مواقع دیگر با هم ربطه جنسی  دارید که این حس را پیدا کردید که در جواب باید بگویم  اصلا اینگونه نیست . ایا زنی دوست داره شوهرش اینگونه باشه ؟


مرتبط:

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)