سلام به دوستان عزیز

برای اینکه بتونم برادرم رو که تازگی طلاق گرفته و از همسرش جدا شده رو درک کنم از اقایون  سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید

متاسفانه برادرم تازگی ها از همسرش جدا شده دو سال بیشتر با هم زندگی نکردن و بچه ای هم نداره  .خیلی تو خودشه و کم حرف شده ولی در گفتگو ها تظاهر میکنه که ازدواج چیه ؟ زن چیه ؟خوب شد جدا شدم  ولی ته ته دلش احساس میکنم هنوز به خانومش علاقه داره.

تا جایی که یادم میاد همیشه مشکل داشتن و خانومش از همون دوران عقد اسم طلاق رو اورد ولی چون برادرم خیلی دوستش داشت این کارو نکرد ولی بعد دو سال زندگی برادرم خودش گفت میخوام طلاقش بدم سه سال دور بودن از هم تا اینکه دو هفته پیش رسما طلاق گرفتن   .

اقایونی که این تجربه رو داشتن یا در اطرافشون اقایونی رو دیدن که طعم تلخ طلاق رو چشیدن چطور میشه کمکشون کرد ؟ طلاق بیشتر برای مردها سخته یا برای خانومها؟

خودم احساس میکنم خانومها ضربه بیشتری میخورند .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)