سلام

اقایونی جواب بدن که معتقدن حقوق همسرشون باید صرف مخارج خونه بشه .
مگه نه اینکه این وظیفه مرده که مخارج زندگی رو تامین کنه؟؟؟؟ پس چرا بعضیا حقوق همسرشون رو صرف مخارج خونه میکنن یا اینکه خانومایی که شاغلن خرج لباس رو خودشون میدن؟؟؟

مثلا در برابر خواست همسرشون برای خرید یه چیزی میگن تو از پول خودت بخر من بعدا بهت میدم ولی این بعدا نمیرسه یا یه کار خیلی بدتر کار اون اقایونی هست که برای مخارجی که صرف خونه میکنن منت میزارن و در چندین موقعیت یاداوری میکنن که اره این منم که دارم خرج خونه رو میدم ... یعنی واقعا از نظر خود اقایون چنین حرکتی درست و بجاست؟؟؟

مثلا یه نفر گفته بود شوهرم بدون اطلاع من ضامن برادرش شده که از بانک 20 میلیون وام بگیره بعد برادرش بد قولی کرده و قسط نداده و اقا هم بعد از اینکه به بن بست خورده قضیه رو به همسرش گفته که اینجوری شده حالا بدو بیار طلاهاتو بفروش که من ضامنم و این منم که پام گیره حالا این درسته که چون پول مال خود اقاست چیری به همسرشون نگن بعد که اینجوری شد سریع اولین پیشنهادش این باشه که طلا هاتو بفروش ؟

 اخه چرا بعضی از اقایون مسئولیت پذیر نیستند؟؟؟؟ سریع کنار میکشن یا به درستی پای مشکلشون نمی ایستند؟؟؟ منتظرن بقیه مشکلشون رو حل کنن؟؟؟

یا اینکه بعضیا معتقدن حالا که خانومشون سر کار میره باااااید حتما ی مخارجی رو هم برای خونه متقبل بشه یا اینکه حداقل خرج لباس و نیاز های شخصیش رو خودش بده؟؟؟

یا اون اقایونی هم  که خانومشون خونه داره زحماتی که تو خونه میکشه رو نمیبینن و همیشه طلب کارن حالا اونایی هم که یه کوچولو با انصاف ترن کارای خونه رو میبینن اما کار خودشون رو بیرون از خونه مهم تر میدونن حق خستگی به خودشون میدن اما خستگی ناشی از کار خونه رو کوچیک میبینن و اگه نقصی باشه گله میکنن و ناراحت میشن خب اخه اقای محترم درسته ک شما خسته این از کار بیرون اما خانومتون هم خسته میشه از کار خب اخه بچه ها پس چطور بزرگ میشن؟؟؟ این درسته که منت بذارید یا از خانومی که شاغله متوقعانه انتظار داشته باشید پولش رو خرج خونه کنه؟؟؟

 اصلا مگه نه اینکه اقتدار مرد در تامین کردنه پس چرا بعضیا نصفه نیمه تامین میکنن؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)