سلام

دوستان بنده به مشکلی برخورد کردم که به کمکتون نیاز دارم . من خودم ماشین دارم ولی خوب سمند ،  کارم هم خوبه ازش راضی ام در امدمم خوبه .

حالا چه ربطی داره؟

بنده یه پسر خواهر دارم . ایشون خوب تو کارش از من موفق تر بوده . ایشون بیشتر اوقات خونه ماست و ما تقریبا با هم بزرگ شدیم و پدر مادرمو خیلی دوس داره و همیشه بیشتر از خونواده اون یکی اقاجونش ما رو دوست داره . اینا برای شناسوندنش بود .

ولی مشکل اصلی اینجاست که ایشون همیشه این موفق تر بودنشو به طور فجیهی به رو میاره مثلا ،
تو ماشینش بشینی  میگه منو که میبینی پدرم در اومده این ماشینو خریدم  . همش همه سختیاشو با ادعا به روی ادم میاره . جوری که اصلا دوس ندارم دیگه تو ماشینش بشینم .

یا مثلا در مورد ورزش فقط میخواد منم منم کنه و هی برای ادم دکتر بازی در بیاره که این اشتباهه و اون درسته و فلان . تو هر چی که باشه میخواد خودشو سر بدونه . یکم داره خلق منو تنگ میکنه .

100 بار بهش گفتم هر چی داری برای خودت داری به من چه ؟ ازت راهنمایی میخواد وقتی بهش راهنمایی میدی با کلی ادعا میگه من خودم بلدم چیکار کنم . خوب عزیز دل دایی چرا از من میپرسی ؟!

خلاصه همش میخواد خودشو بالاتر نشون بده منم همیشه برجکشو میزنما ولی بیشتر پر رو میشه .
یه راه کار بدین خسته ام کرده نه میشه بی احترامی کرد بهش نه میشه بهش بگم نیا اینجا (یعنی من اجازه ندارم خونه بابامه و اونم میگه کوچکترین بی احترامی یعنی بی احترامی به من)

خلاصه داره کم کم ازش بدم میاد با اینکه کینه ای نیستم در 90 درصد مواقع .
حق نگهدارتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)